Jag saknar dig ♥

(Förlåt för dålig uppdatering btw)

I går var jag i stan med mina fina tjejor, Sofia, Lollo, Ebba o Malin. Det blev kinamat o bio. Bion vi såg var Jag saknar dig. Och om det är någon av de som sätt den som INTE grät så är den konstig. Jag grina hela jävla filmen! Och shit vad bra den va! Så sorlig. =( Se den, den är riktigt värd att se.

Favoritcitat:
ÄR NI BARA TRE MOT EN? FY FAN SAMLA IHOP FLER, MEN VARNA DOM FÖR NU ÄR VI 2!
blä. vill itne skriva vad den handlar om då kommer jag börja stor böla igen :( x)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh vill se! Känner för gråt film D:



Btw, när börjar fototävlingen? :D

2011-08-21 @ 11:38:45
URL: http://mylifeaslinnea.blogg.se/
Postat av: Nea

Har läst boken, är filmen ens hälften så bra är den sevärd.:)

2011-08-21 @ 15:12:02
URL: http://palomitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkommen in i min blogg!
Jag heter Julia Larsson och är 14 år och mitt största intresse är fotografering. I den här bloggen visar jag mina bilder och skriver också om min vardag och Jag fotar med min kamera Nikon D3000 :).

» Läs mer om min kamerautrustning
» Läs mer om mig

STARTSIDAN

Dream until you're dream comes true.


bloglovin


KONTAKT
Mejl & Msn: Juliiialarsson[a]hotmail.com
-------------------------------
© På alla bilder i bloggen.
Förbjudet att kopiera utan mitt tillstånd.