Inte hunnit uppdaterat. :o

Ja, jag sa att jag skulle uppdatera jätte mycket men har inte haft tid, seriöst ;)


I går badade jag pollen och red tillsammans med Elvira. Och efter det åkte Syrran o jag till hundklubben och träna lite agility jag och cesar körde utan bommar så det blev mest tunnlar och slalom, började regna sen också men det går ju att köra endå! ;) Förutom att min hund hatar regn, så han tyckte inte att det blev lika kul. Haha sötis ♥


I dag har jag varit med Elvira och vi har badat, spelat sims och ridit. Vet inte hur länge vi red.. Men det måste ha varit runt 3 timmar. Om inte mer! Kul att ha någon att rida med, man glömmer bort tiden! :D


Nu är det bara dushen och sen sova, för i morgon ska jag upp tidigt! ( 7:30 för att va exakt ) för då blir det agility kurs! Ska få låna en annans hund, Brisen heter hunden. :) Det är en jätte söt o snäll tervurens :) Min vovve, Cesar är ju lite halv sjuk och kan börja halta när han hoppar hinder m.m.
Kursen är  både torsdag och fredag, tror det kommer bli jätte kul ! ;)
Så det blir nog inge uppdatering dom dagarna heller. För i morgon eftermiddag ska jag göra rent åt kaninerna, städa rummet(SUCK.) och sen ska vi köra iväg hästarna till betet igen. Sen på fredag kväll så åker vi till örnsköldsvik och är där till på tisdag. Ska försöka göra lite tidsinställda så det inte står helt tomt i flera dagar.


Oj va långt det blev! Haha ^^
Nu: Dushen!

Btw, tack för att ni fortfarande läser fast jag är så usel på att uppdatera. :) Kul att det kommer nya prenumeranter på bloglovin' också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkommen in i min blogg!
Jag heter Julia Larsson och är 14 år och mitt största intresse är fotografering. I den här bloggen visar jag mina bilder och skriver också om min vardag och Jag fotar med min kamera Nikon D3000 :).

» Läs mer om min kamerautrustning
» Läs mer om mig

STARTSIDAN

Dream until you're dream comes true.


bloglovin


KONTAKT
Mejl & Msn: Juliiialarsson[a]hotmail.com
-------------------------------
© På alla bilder i bloggen.
Förbjudet att kopiera utan mitt tillstånd.