Kladd muffins


Varit på Utveklingssamtal i dag. Gick väl ganska bra. Fick reda på alla betyg och så. Har godkänt i allt utom ett ämne som jag aldrig kommer få godkänt på men det kändes bra. :)
Sen blev det kvälls promenad med hundarna <3 Det är så mysigt att gå ut och gå i skogen på kvällen när solen håller på att gå ner. haha =)
Har bakat muffins också till min klass. Vi har så att två stycken bakar varje vecka, vi turas om. I dag va det min tur så det blev kladd muffins. Haha alla gör nästan muffins eller Chokladmuffins! x) (Det lättaste och godaste? =D)

I morgon åker jag in till stan och möter upp syrran där. =) Sen blir det popcorn, godis och bio ♥  Pirates of the carrabien. SO EXCITED. Haha låter lite som Daniel Paris. ;)

Aja puss och godnatt =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan får godkänt i Idrott bara du är med...

2011-05-27 @ 07:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkommen in i min blogg!
Jag heter Julia Larsson och är 14 år och mitt största intresse är fotografering. I den här bloggen visar jag mina bilder och skriver också om min vardag och Jag fotar med min kamera Nikon D3000 :).

» Läs mer om min kamerautrustning
» Läs mer om mig

STARTSIDAN

Dream until you're dream comes true.


bloglovin


KONTAKT
Mejl & Msn: Juliiialarsson[a]hotmail.com
-------------------------------
© På alla bilder i bloggen.
Förbjudet att kopiera utan mitt tillstånd.