Pirates of the Caribbean: I främmande farvatten

I fredags så var jag på bio med min store syster och vi såg (såklart, vi är ju nördar..!) Pirates of the Caribbean. Vi båda ÄLSKAR alla filmer så vi gick för att se den senaste som vi har väntat på i månader!
Den var riktigt bra och rolig! =D Fast tyvärr var den inte så bra 3D.. Inga bra effekter och så haha. Men filmen och handlingen och allt var sjukt bra!

Fast det var lite konstigt slut och så. Men lyckligt ;) Han fick sin Black Pearl tillslut =)
Men iaf. Den var riktigt bra. Lika bra som de andra. Det brukar bli så att uppföljarna blir dåligare och dåligare men kan säga att den här var minst lika bra som de andra. =)

Fast man saknar ju Orlando Bloom och Keira Knightley.. hehe. Men Jack's "nya" tjej var ju också bra ;)



Nästa bio med syrran blir (förhoppningsvis. beror på hur hon jobbar) midnatts visning på Harry Potter! =D Dom visar 1a och sen 2a delen av sista filmen !! (46 dagar kvar!!!!♥♥♥♥♥)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkommen in i min blogg!
Jag heter Julia Larsson och är 14 år och mitt största intresse är fotografering. I den här bloggen visar jag mina bilder och skriver också om min vardag och Jag fotar med min kamera Nikon D3000 :).

» Läs mer om min kamerautrustning
» Läs mer om mig

STARTSIDAN

Dream until you're dream comes true.


bloglovin


KONTAKT
Mejl & Msn: Juliiialarsson[a]hotmail.com
-------------------------------
© På alla bilder i bloggen.
Förbjudet att kopiera utan mitt tillstånd.