Glögg, titanic och mys med frugan.

Massor med mys med min fruga denna helg, lördagen började med att vi drog till stan och kikade in GUC, och jag väll nästan börja redan nu hah! får hoppas man kommer in bara.. Sen blev det Ikea och SF och hämta ut biljetter till Breaking dawn!
Vi har gift/förlovat oss nu också! Vi har så fina ringar ;) Älskar dig tjejen! ♥
Vi drack även upp en hel flaska glögg medans vi satt och snyfta framför titanic.. Ush den filmen alltså! ♥
Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på twilight.
peace out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkommen in i min blogg!
Jag heter Julia Larsson och är 14 år och mitt största intresse är fotografering. I den här bloggen visar jag mina bilder och skriver också om min vardag och Jag fotar med min kamera Nikon D3000 :).

» Läs mer om min kamerautrustning
» Läs mer om mig

STARTSIDAN

Dream until you're dream comes true.


bloglovin


KONTAKT
Mejl & Msn: Juliiialarsson[a]hotmail.com
-------------------------------
© På alla bilder i bloggen.
Förbjudet att kopiera utan mitt tillstånd.