hahaha kan man ha tråkigare.

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
2. har ingen bok nära :o

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
LUFT!

Vad var det senaste du såg på tv?
halv8hos mig

Utan att se efter, gissa vad klockan är:
21:02 (hahaha coolt den var det ! :o )

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
TV

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Stallet

Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
youtube.

Vad har du på dig?
stor sovtröja

Drömde du något inatt?
Ja

När skrattade du senast?
typ nyss

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
hyllor

Har du sett något konstigt på sistone?
ja?

Vad tycker du om den här utmaningen?
superdupherhyper kul! skrattar ihjäl mig.

Vilken var den senaste film du såg?
BREAKING DAWN ♥

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
kläder, dator, mobil, tv, resa, skänka pengar m.m.

Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
jag tror inte någon vet att jag gör det här testet just nu ;)

Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
ja.. :)

Tycker du om att dansa?
EVERYDAY I'M SHUFFELIN'

George Bush?

het.

Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
inte riktigt tänkt på det :)

Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
jag vet inte vad överväga betyder..
och om det betyder om man vill bo utomlands, kanske nått år?
men gillar sverige :)


TRE SAKER

Tre saker jag inte förstår mig på: hur vissa personer använder deras hjärna, COD, m.m.
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Pengar, dator, penna
Tre saker jag gör just nu: Skriver, lyssnar på musik, och kollar på tv.
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Se justin bieber live, ööh.. ja det var väl det :D
Tre saker jag kan:  EVERYDAY I'M SHUFFELIN'
Tre saker jag inte kan: stå på händer, matte, arabiska
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: One Direction, Lady gaga, bruno mars?
Tre saker jag skulle vilja lära mig: spela gitarr osv..
Tre favoriträtter: choklad, popcorn, dill chips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkommen in i min blogg!
Jag heter Julia Larsson och är 14 år och mitt största intresse är fotografering. I den här bloggen visar jag mina bilder och skriver också om min vardag och Jag fotar med min kamera Nikon D3000 :).

» Läs mer om min kamerautrustning
» Läs mer om mig

STARTSIDAN

Dream until you're dream comes true.


bloglovin


KONTAKT
Mejl & Msn: Juliiialarsson[a]hotmail.com
-------------------------------
© På alla bilder i bloggen.
Förbjudet att kopiera utan mitt tillstånd.