shiiiitiga hästar


Nikon D3000 + Nikkor 35mm f/1.8
Lite bilder på min hest och kusinernas pony, sjukt söta (och skitiga)♥

Igår var en väldigt rolig dag! Började dagen med en No redovisning, och vi fick MVG! Vi är duktiga vi ;) (Mimmi, Malin, jag.) Hihi, men blev väldigt nöjd, vi fick ett litet minus bara för att vi inte hade haft med våra namn på presentationen (morr) Men ändå! =D
På kvällen blev det till att dra till Alunda och träffa Malin, Sofia och Mimmi, men vi träffade även våra andra underbara kömpisar ♥ Rolig kväll.
Nu ska jag ut i stallet för snart kommer Linnea och då ska vi göra det fint i stallet, sen kanske det blir en tur i skogen :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

söta bilder :)

2011-09-24 @ 18:02:46
URL: http://wils.blogg.se/
Postat av: healina f o t o

Jättefina bilder :)

2011-09-30 @ 10:51:54
URL: http://healina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkommen in i min blogg!
Jag heter Julia Larsson och är 14 år och mitt största intresse är fotografering. I den här bloggen visar jag mina bilder och skriver också om min vardag och Jag fotar med min kamera Nikon D3000 :).

» Läs mer om min kamerautrustning
» Läs mer om mig

STARTSIDAN

Dream until you're dream comes true.


bloglovin


KONTAKT
Mejl & Msn: Juliiialarsson[a]hotmail.com
-------------------------------
© På alla bilder i bloggen.
Förbjudet att kopiera utan mitt tillstånd.