trasig dator m.m

japp. Då var min dator sönder igen då, eller vet inte om det är datorn, men internet fungerar inte. Det gör det på alla andra datorer utan min.. Samma problem som på min förra dator, därför köpte jag ny. Men hoppas min bror kommer och fixar den snart :p

Annars då, vad som har hänt medans jag inte kunnat bloggat?
Jo vi var ju på Kulturnatten och såg Ailucrash! (!!) Om ni hört deras album och tycker låtarna är bra, så är det ingenting gemfört med att så dom live! Fick köpa deras album som var singerat och fick en affish. Och sen fick jag Viktors plektrum!! (Gitarristen) Grymt coolt ;) Två av mina kompisar fick också, och vi var dom enda som fick det så det var lite coolt!
Och så har det varit agility tävling på våran hundklubb! Jätte kul, första tävlingen för mig och Cesar sedan han blev halt, så det var sjukt kul! Och det verkar som att han håller sig frisk nu! ♥ Vi kom 4a och 7a, :)

Har inga bilder på den här datorn:(
Hejdå <3

Arkivbild:


Kommentarer
Postat av: filippa

hej, vill du göra ett länkbyte? :)



kram

2011-09-13 @ 19:57:19
URL: http://fliprym.blogg.se/
Postat av: Jasmine-fotoblogg

Hur skaffade du photoshop?:o

2011-09-14 @ 17:13:24
URL: http://jjjasmines.blogg.se/
Postat av: XOXO

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 200-250 läsare blir din här på http://laakinoiise.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-onsdag-1.html#comment



Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

2011-09-14 @ 19:50:46
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkommen in i min blogg!
Jag heter Julia Larsson och är 14 år och mitt största intresse är fotografering. I den här bloggen visar jag mina bilder och skriver också om min vardag och Jag fotar med min kamera Nikon D3000 :).

» Läs mer om min kamerautrustning
» Läs mer om mig

STARTSIDAN

Dream until you're dream comes true.


bloglovin


KONTAKT
Mejl & Msn: Juliiialarsson[a]hotmail.com
-------------------------------
© På alla bilder i bloggen.
Förbjudet att kopiera utan mitt tillstånd.