and after aaal, you're my wonderwaal

jag antar att typ alla har hört wonderwall av oasis, idag kom det ut en video som 1D hade gjort, en cover av just den låten. Blev lite beroende av orginalet av oasis för några dagar sen och börjar lyssna på många av oasis låtar, de äger verkligen! Men iaf, blev glad när jag såg att dom hade gjort en cover av den, favoritband + favoritlåt = gooood shit. Men asså covern är bra men inte alls i närheten av orginalet, sorry boyss.
 
har två getingar på rummet nu, gotta go
 

Kommentarer
Postat av: Anita!

Haha håller helt klart med dig! Men är ju ändå fett kul att killarna har gjort en cover av den :D btw skit bra blogg!

2012-09-01 @ 21:30:29
URL: http://www.nattstad.se/AnneSabbes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkommen in i min blogg!
Jag heter Julia Larsson och är 14 år och mitt största intresse är fotografering. I den här bloggen visar jag mina bilder och skriver också om min vardag och Jag fotar med min kamera Nikon D3000 :).

» Läs mer om min kamerautrustning
» Läs mer om mig

STARTSIDAN

Dream until you're dream comes true.


bloglovin


KONTAKT
Mejl & Msn: Juliiialarsson[a]hotmail.com
-------------------------------
© På alla bilder i bloggen.
Förbjudet att kopiera utan mitt tillstånd.