sängen väntar..

First of all: GRATTIS MAMMA PÅ FÖDELSEDAGEN ♥
Är så sjukt trött så jag vet inte vad jag ska ta vägen! Har inte ens haft några riktiga lektioner i dag för vi har varit på studiodag i ett gymnasium, Bruks gymnasiet o willhelmhalglunds i Gimo. Trodde inte att de var så bra som det var det verkar som en jätte mysig skola, men de har tyvärr inte det programmet jag vill gå så det var lite synd, skulle varit skönt om man hade slippt pendla. :) Men åker hellre lite längre och gör nått jag verkligen vill hålla på med.


Bara en dag kvar sen är det helg, gud vad skönt ♥
Känns som jag kommer bli sjuk också.. Förkylning, ush!


smell yu later.
instagram: Juliiialarsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkommen in i min blogg!
Jag heter Julia Larsson och är 14 år och mitt största intresse är fotografering. I den här bloggen visar jag mina bilder och skriver också om min vardag och Jag fotar med min kamera Nikon D3000 :).

» Läs mer om min kamerautrustning
» Läs mer om mig

STARTSIDAN

Dream until you're dream comes true.


bloglovin


KONTAKT
Mejl & Msn: Juliiialarsson[a]hotmail.com
-------------------------------
© På alla bilder i bloggen.
Förbjudet att kopiera utan mitt tillstånd.