söndagen den 4 mars

Oj oj, nu har bloggen stått o dammat igen, im so sorry  ♥ Men för att jag är så snäll så lägger ja upp lite bilder från i söndags när vi gick och kollade på en av mina kompisar som var med i UKM, en musik tävling. Och hon är så sjukt duktig den tjejen, blir så stolt :') haha! ♥ Tyvärr gick hon inte vidare, men jag vet att hon kan komma långt i musiken, hon är så bra ;)

Men vi hade lite mys time på stan innan, kina mat (standard med kina!) och promenad vid ån och upp vid slottet. Älskar mina brudar så sjukt mycket och det är så hemskt att det bara är några månader kvar tills vi splittras allihopa :/ att inte träffa dom varje dag som man gjort så länge är bara ush! Och det värsta är att nästan alla kommer gå på samma skola o ja kommer va någon helt annan stans. Fast ska bli skönt me ny skola efter sommaren iaf :)

mitt hår är ganska rött, men i love it.

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-03-08 @ 17:30:36
URL: http://blogofphoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Jag har en foto tävling på min blogg med temat Vinter och det skulle vara super kul om du ville vara med :D Du hittar tävlingen på : http://marcuswoxter.blogg.se/2012/march/fototavling-tema-vinter.html#comment



Lycka till! :D <3

2012-03-09 @ 21:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkommen in i min blogg!
Jag heter Julia Larsson och är 14 år och mitt största intresse är fotografering. I den här bloggen visar jag mina bilder och skriver också om min vardag och Jag fotar med min kamera Nikon D3000 :).

» Läs mer om min kamerautrustning
» Läs mer om mig

STARTSIDAN

Dream until you're dream comes true.


bloglovin


KONTAKT
Mejl & Msn: Juliiialarsson[a]hotmail.com
-------------------------------
© På alla bilder i bloggen.
Förbjudet att kopiera utan mitt tillstånd.