utan photoshop

Hej där. Hoppas ni har haft en bra valborg, min va väl.. okej! Har haft roligare kan man säga!


Men jag tänkte faktiskt vara duktigt o lägga upp lite bilder som jag fotade tidigare i dag men sen kom ja på att jag inte hade nått photoshop längre! Var tvungen att formatera om datorn för den fungerade inte så allt raderades o jag har inte orkat/hunnit installera photoshop än! Men tänker lägga upp bilder såfort jag har installerat det igen! :)
hade inga andra bilder på datorn. olagligt snygga pojkar..

Kommentarer
Postat av: one direction novell

Världens snyggaste killar, all of them! Älskar bilden :)

2012-05-01 @ 19:43:07
URL: http://directionnovell.blogg.se/
Postat av: Linda

Tycker du borde lägga upp flera egna bilder. På vad som helst, bara du fotat själv.

Redigera mera =) <3

2012-05-02 @ 18:51:04
URL: http://venchos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkommen in i min blogg!
Jag heter Julia Larsson och är 14 år och mitt största intresse är fotografering. I den här bloggen visar jag mina bilder och skriver också om min vardag och Jag fotar med min kamera Nikon D3000 :).

» Läs mer om min kamerautrustning
» Läs mer om mig

STARTSIDAN

Dream until you're dream comes true.


bloglovin


KONTAKT
Mejl & Msn: Juliiialarsson[a]hotmail.com
-------------------------------
© På alla bilder i bloggen.
Förbjudet att kopiera utan mitt tillstånd.