godnatt inlägg xoxo

Ligger i sängen och har precis dushat och ska gå och lägga mig om ett tag, ett till Modern family avsnitt blir det nog! Btw, såg på Svenska hollywood fruar idag och ibland fattar man inte hur gunilla tänker hahah helt störd i huvet (va bara tvungen att skriva lite om henne omg hahaha)
 
Ska packa färdigt kamera väskan klart tills i morgon också för då blir det fotografering direkt efter skolan. Ska till min mammas jobb och fota alla som jobbar där + ett grupp foto som sen ska läggas upp på deras hemsida, ska bli kul! :) 
 
det var väl allt för mig gonatt  

Kommentarer
Postat av: matilda

godnatt

2012-10-18 @ 13:23:59
URL: http://matildiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkommen in i min blogg!
Jag heter Julia Larsson och är 14 år och mitt största intresse är fotografering. I den här bloggen visar jag mina bilder och skriver också om min vardag och Jag fotar med min kamera Nikon D3000 :).

» Läs mer om min kamerautrustning
» Läs mer om mig

STARTSIDAN

Dream until you're dream comes true.


bloglovin


KONTAKT
Mejl & Msn: Juliiialarsson[a]hotmail.com
-------------------------------
© På alla bilder i bloggen.
Förbjudet att kopiera utan mitt tillstånd.