it's not always rainbows and butterflies

Känns som att det enda jag har gjort i dag är att blogga haha! Har haft så tråkigt och inte haft nått att göra.. Men i morgon blir det fotografering på hundklubben, agility tävling! Sen kanske ja ska fota med Anna också, we'll see about that.
Btw, om det är någon som har nått förslag om vad jag ska blogga om så är det bara att säga till! Har lite ideé torka! x) 
 
Nej nu ska jag kolla på Pirates of the caribbean och sen sova,
Kommer säkert somna under filmen haha!
Godnatt peeps
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkommen in i min blogg!
Jag heter Julia Larsson och är 14 år och mitt största intresse är fotografering. I den här bloggen visar jag mina bilder och skriver också om min vardag och Jag fotar med min kamera Nikon D3000 :).

» Läs mer om min kamerautrustning
» Läs mer om mig

STARTSIDAN

Dream until you're dream comes true.


bloglovin


KONTAKT
Mejl & Msn: Juliiialarsson[a]hotmail.com
-------------------------------
© På alla bilder i bloggen.
Förbjudet att kopiera utan mitt tillstånd.