Frågestunden.

- Hur länge har du haft X-son? (han heter så va? xd)
- När började du rida?
- Berätta lite om X-son, när du/ni köpte honom, varför det blev han? Hur är han?
- Hur många djur har du ttotalt? Och vad är det för djur? xx)
- Favorit maträtt? hih
- Hur länge har du haft X-son?
Jadu. 5-6 år kanske. :) Fast de första åren var den min syster som red honom, men jag har typ "fått" honom eftersom att hon aldrig rider honom,  hah  ;) Eller jag tog väl honom (a)
- När började du rida?
Har ridit sedan jag föddes! Haha! Nejdå men har ridit så länge jag kan minnas :)
- Berätta lite om X-son, när du/ni köpte honom, varför det blev han? Hur är han?
Xson är en underbar liten(..) connemara pony! (häst..) som är lite slö och lite galen och knäppis i bland, men världen ssötaste snällaste! Jag var somsagt inte med när de köpte honom och fick inte bestämma nått, haha! Men tar det lite kort:
Mamma & Linda skulle kolla på honom och när dom kom och skulle provrida så var han blockhalt (han var oooofta halt där) och kunde knappt gå, och de sa att om inte dom köpte Xson så skulle han avlivas dagen efter, och om de skulle köpa honom fick dom han nästan gratis och då köpte de honom för att de inte ville att han skulle avlivas .
Men när han kom hem till oss så har han inte haltat en ända gång! Han hatade verkligen ridskolan så det var nog därför han haltade, han ville inte. Haha töntiga smart häst ♥ Men är väldigt glad att det blev han!
- Hur många djur har du ttotalt? Och vad är det för djur? xx)
Tre hundar, 4 kaniner, 1 marsvin, fiskar, 1 häst, 3 katter :)
- Favorit maträtt? hih
Pizza & Taco ♥
- Hur gör du dina designers?
Gå in på designadinblogg.se det är där jag lärt mig allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkommen in i min blogg!
Jag heter Julia Larsson och är 14 år och mitt största intresse är fotografering. I den här bloggen visar jag mina bilder och skriver också om min vardag och Jag fotar med min kamera Nikon D3000 :).

» Läs mer om min kamerautrustning
» Läs mer om mig

STARTSIDAN

Dream until you're dream comes true.


bloglovin


KONTAKT
Mejl & Msn: Juliiialarsson[a]hotmail.com
-------------------------------
© På alla bilder i bloggen.
Förbjudet att kopiera utan mitt tillstånd.