Söt pollen ♥

Va och red på X-son i dag, gick super bra ♥ Han måste vara en av världens underbaraste snällaste häst, när han vill. Haha! När vi har varit borta i övik så har min lill kusin Linnea ridit på honom. Hon är 8 (?) år gammal och X-son har varit hur snäll som helst mot henne! Hon har kunnat få honom i trav och allt helt själv! :D
Underbara häst ♥

Längtar till Lördag när han kommer hem igen. =) Skönt att slippa åka fram o tillbaka hela tiden för att rida.. fast det är ändå kul att vara någon annanstans! Massa nya spännande ridvägar!

Annat jag gjort i dag då.. Varit i stan med Mamma & pappa och Min morbror för att köpa ny bil, följde mest med för att köpa present till en viss Anna som fyller år om några dagar, hoppas du kommer gilla presenten ;) <3 Men ny bil blev det också! Jag är inte värsta bil proffset.. Men den är röd! :D

Älskar dig "lilla" X-son ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkommen in i min blogg!
Jag heter Julia Larsson och är 14 år och mitt största intresse är fotografering. I den här bloggen visar jag mina bilder och skriver också om min vardag och Jag fotar med min kamera Nikon D3000 :).

» Läs mer om min kamerautrustning
» Läs mer om mig

STARTSIDAN

Dream until you're dream comes true.


bloglovin


KONTAKT
Mejl & Msn: Juliiialarsson[a]hotmail.com
-------------------------------
© På alla bilder i bloggen.
Förbjudet att kopiera utan mitt tillstånd.