BTW!

Föresten så kanske alla som igentligen följer min blogg för att jag fotar m.m. Jag lovar att jag kommer bli bättre nu på Jul lovet! Just nu kanske inte bloggen är så intressant för er icke directioners, men har inte haft tid. Det har varit mycket med skolan och det blir mörkt såfort man kommer hem. Man hittar inte tid att fota.

Men jag ska försöka bli bättre.
Bjuder på lite musik när jag ändå håller på: (Älskar de här låtarna!)

Och nej, låtarna har absolut ingenting med 1D att göra.. Bara att Liam älskar Pixie Lott, Olly Murs var interviewaren i xfactor och va kompis me dom, Och Ed Sheeran är en av 1Ds bästa kompisar.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkommen in i min blogg!
Jag heter Julia Larsson och är 14 år och mitt största intresse är fotografering. I den här bloggen visar jag mina bilder och skriver också om min vardag och Jag fotar med min kamera Nikon D3000 :).

» Läs mer om min kamerautrustning
» Läs mer om mig

STARTSIDAN

Dream until you're dream comes true.


bloglovin


KONTAKT
Mejl & Msn: Juliiialarsson[a]hotmail.com
-------------------------------
© På alla bilder i bloggen.
Förbjudet att kopiera utan mitt tillstånd.