äntligen är konfirmationen slut.

Då var äntligen konfirmationen slut, inga mer gudstjänster eller nått sånt! Skönt! Ledigt alla onsdags kvällar ♥ Ih =) Fick många fina presenter av min underbara familj och släkt :)
Ikväll blev det Pizza och chips vid Tvn, Såg den nyaste Big Momma (Like father Like Son). Den var bra fast inte den bästa. Måste nog säga att tvåan är grymt mycket bättre, Man fattade knappt vad den här (3an, like fathers like son) handlade om :s
Det var nått USB minne med nån information i men man fick aldrig veta vad..! Irriterande.
Nej nu ska jag ta en dush sen blir det sängen :p
Skola i morgon.. <//3
Bara ca 10 skoldagar kvar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkommen in i min blogg!
Jag heter Julia Larsson och är 14 år och mitt största intresse är fotografering. I den här bloggen visar jag mina bilder och skriver också om min vardag och Jag fotar med min kamera Nikon D3000 :).

» Läs mer om min kamerautrustning
» Läs mer om mig

STARTSIDAN

Dream until you're dream comes true.


bloglovin


KONTAKT
Mejl & Msn: Juliiialarsson[a]hotmail.com
-------------------------------
© På alla bilder i bloggen.
Förbjudet att kopiera utan mitt tillstånd.