måste. börja. blogga. NORMALT.

Jag blir seriöst irriterad på mig själv när jag inte skriver nått xd Men  jag kommer inte på vad jag ska skriva om. :(
Så tråkigt att skiva "idag har jag" och "imorgon ska jag" inlägg hela tiden det blir ju tråååååkigt :o
Ge tips. SNÄLLA. ♥
Skulle bli så överdrivet glad om en liten människa kunde skriva någonting den vill läsa mer om, vadsom helst!

Och sen tänkte jag ha en Frågestund. Skulle du ställa frågor om jag hade en? Om ni inte kommer det är det ju bara onödigt att jag har en xD

Så nu får ni skriva mycket olika förslag på olika saker jag kan skriva om, Så kan jag kolla på det på Fredag. För i morgon kommer jag inte hem förens 12 på kvällen/Natten eftersom då blir det Gröna lund med konfan!! =D
Ni får ha det så bra. Hejså länge ♥


Bara för att det inte skulle bli så tråkigt inlägg

Kommentarer
Postat av: maja [FOTO]

tänkte köra igång med frågestund på bloggen igen, skriv din fråga i detta inlägg här;



http://fotonavmaja.blogg.se/2011/may/fragestund.html#comment

2011-05-18 @ 20:35:18
URL: http://fotonavmaja.blogg.se/
Postat av: Nea

sv: Fast har man lovat, så har man...xD Mina favvisar (på liseberg) är Uppsvinget, Höjdskräcken (om man är på rätt humör och åker med rätt personer) och Uppskjutet. Fast frågan är om jag vågar åka den nya... Det är ju såå hög:O Jag var likadan innan, vågade knappt åka någonting, jag trodde att jag skulle ramla ur vagnen, eller nåt. (Fast jag visste ju att man inte kan det...) Men sen var jag på Liseberg för några år sedan med mitt ridläger och sen var jag fast:P Innan dess hade jag bara varit där med min familj och hur kul är det? Mamma vill inte åka något och mina småsystrar var för små/vågade inte.

Jag ska till Liseberg på Veronica Maggio på fredag, men då kommer vi knappast att åka något. Det kommer att vara sjukt mycket folk, längtar<3



Hm... Jag har också svåst att komma på något bra att skriva om. Du kan ju alltid prova 30-dagars utmaningen --> länk till den (min blogg) http://palomitas.blogg.se/2011/february/30-dagars-utmaningen.html#comment .

Fototips, före- & efterbilder eller historien bakom en bild (typ "behind the scenes").

Jag kommer inte på något mer just nu:P



Hoppas att du får det jättebra på gröna lund och lova att inte blunda hela åkturen xD

<3

2011-05-18 @ 21:43:44
URL: http://palomitas.blogg.se/
Postat av: e'

fin bild!

2011-05-20 @ 19:50:20
URL: http://emmalouuise.blogg.se/
Postat av: Nea

Hur var det på Gröna Lund?:D

Åh, jag var på Veronica Maggio på Liseberg idag, sjukt mycket folk! Men i alla fall så blev man vääldigt sugen på att åka saker, men köper man inte åkpass, blir det väldigt dyrt. Ska kanske dit om två veckor igen, då ska jag åka saker!

Kram<3

2011-05-20 @ 23:16:44
URL: http://palomitas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag skulle vilja läsa mer om din häst som du har och mera blder på den ^^

2011-05-23 @ 15:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkommen in i min blogg!
Jag heter Julia Larsson och är 14 år och mitt största intresse är fotografering. I den här bloggen visar jag mina bilder och skriver också om min vardag och Jag fotar med min kamera Nikon D3000 :).

» Läs mer om min kamerautrustning
» Läs mer om mig

STARTSIDAN

Dream until you're dream comes true.


bloglovin


KONTAKT
Mejl & Msn: Juliiialarsson[a]hotmail.com
-------------------------------
© På alla bilder i bloggen.
Förbjudet att kopiera utan mitt tillstånd.