There's nothing funny so we laugh at n-n-nothin

5 Sanningar om Julia
1) Jag är väldigt väldigt vääääldigt slö. Alla de i min närhet vet nog om det..
2) Jag är helt beroende av Twitter. Stänger av twitter från datorn, går in på det i mobilen. Det är alltid där. Följ mig: @Juliiialarssonn
3) Jag har 5 pojkvänner som inte ens vet att jag existerar :( (Och dom är Gay..)
4) Jag har inte fotat på typ två månader. Vet inte varför? Orkar bara ta fram kameran. Hoppas det blir ändring på det snaart!
5) Jag har lyssnat på "What makes you beautiful" med One Direction on repeat sedan jag hörde den första gången i oktober. Kan säga att min familj är lite trötta på den. Hehe..

Intressant HUH!?


vettefan vart jag fick den bilden ifrån
kaslkdjaskldj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkommen in i min blogg!
Jag heter Julia Larsson och är 14 år och mitt största intresse är fotografering. I den här bloggen visar jag mina bilder och skriver också om min vardag och Jag fotar med min kamera Nikon D3000 :).

» Läs mer om min kamerautrustning
» Läs mer om mig

STARTSIDAN

Dream until you're dream comes true.


bloglovin


KONTAKT
Mejl & Msn: Juliiialarsson[a]hotmail.com
-------------------------------
© På alla bilder i bloggen.
Förbjudet att kopiera utan mitt tillstånd.