inte rödhårig längre

Yees, livet som rödtott är över! Nej kanske inte för evigt, trivs bra i rött hår, men kände att jag verkligen har tröttnat på det nu. Det är ju sjukt snyggt om man färgar det några gånger i veckan, men vem orkar det? Har haft sånhär "hårinpackning" med röd färg i, det fungerade väldigt bra men det var väldigt många nackdelar med det, det tvättades ur efter ca 2 tvättar, det färgade av sig på alla handukar, kunde inte gå o lägga mig med blött hår för då blev alla kuddar helt rosa/röda.
 
Men nu har jag mörkbrunt igen fast det röda lyser igenom lite, men det är ganska fint när man ser röda slingor, kommer nog försöka få det lite mer ljusbrunt till sommaren men just nu får det vara mörkbrunt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkommen in i min blogg!
Jag heter Julia Larsson och är 14 år och mitt största intresse är fotografering. I den här bloggen visar jag mina bilder och skriver också om min vardag och Jag fotar med min kamera Nikon D3000 :).

» Läs mer om min kamerautrustning
» Läs mer om mig

STARTSIDAN

Dream until you're dream comes true.


bloglovin


KONTAKT
Mejl & Msn: Juliiialarsson[a]hotmail.com
-------------------------------
© På alla bilder i bloggen.
Förbjudet att kopiera utan mitt tillstånd.