Äntligen fredag ♥

I morgon är det äntligen fredag, det blir en väldigt soft dag i morgon också :)
Brand dag, kommer poliser ambulans folk och brandmän som ska visa saker och sånt ;) Slutar klockan 1 också!
Sen efter åker jag och två kompisar in till stan :) Bio blir det!
Fast är lite rädd.. Scream 4..? Skräckfilm.. på bio..? Första gången för mig :o
Någon som sätt den filmen? Och vad tycker ni om den? =)
Haha =)

Världens bästa sak har hänt i dag. Min mobil är trasig =( (var alltså sarkastisk med de där innan...)
Det går inte att ladda den =s får panik.. Kan inte lyssna på Harry potter !? Herregud :( Nu kommer jag vara mobil lös.. KUL. inte..



Kommentarer
Postat av: evelina

men gud vilken fin blogg du hade! fina bilder oså:)

2011-04-28 @ 22:35:13
URL: http://eeeevelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkommen in i min blogg!
Jag heter Julia Larsson och är 14 år och mitt största intresse är fotografering. I den här bloggen visar jag mina bilder och skriver också om min vardag och Jag fotar med min kamera Nikon D3000 :).

» Läs mer om min kamerautrustning
» Läs mer om mig

STARTSIDAN

Dream until you're dream comes true.


bloglovin


KONTAKT
Mejl & Msn: Juliiialarsson[a]hotmail.com
-------------------------------
© På alla bilder i bloggen.
Förbjudet att kopiera utan mitt tillstånd.