Breaking dawn med mimmi & malin ♥

Breaking dawn för andra gången den här vecka i dag då! Men den är ju så värld att se! Men inget slår mina 4 gånger på New moon, men då var jag liite besatt ;) Fast inte bara jag som är konstig och går flera gånger, träffade på syster där också haha!

Känns som jag måste börja röra på mig kanske? Ätit så mycket godis den här helgen så jag tror jag kommer spricka! haha ;)


Två konstiga saker som hände i dag:

Vi såg justin biebers dubbelgångare!
Ni förstår inte hur lik han var.. Vi dog nästan när vi såg honom och trodde det var han, men sen när han började prata och det var svenska så fattade vi att det var hans dubbelgångare.. Shit.. Fattar inte hur människor kan vara så lika varandra!


Andra saken var att jag blev sjukt ledsen när det inte fanns min favorit MER på bion. Sadface


min snygging ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkommen in i min blogg!
Jag heter Julia Larsson och är 14 år och mitt största intresse är fotografering. I den här bloggen visar jag mina bilder och skriver också om min vardag och Jag fotar med min kamera Nikon D3000 :).

» Läs mer om min kamerautrustning
» Läs mer om mig

STARTSIDAN

Dream until you're dream comes true.


bloglovin


KONTAKT
Mejl & Msn: Juliiialarsson[a]hotmail.com
-------------------------------
© På alla bilder i bloggen.
Förbjudet att kopiera utan mitt tillstånd.