fototävling

är med i en fototävling, tema: höst porträtt.
bloggen som annordnat tävlinge: mylifeaslinnea.blogg.se
sponsring för tävlingen: tvspelswebb.se
jag skulle vilja vinna det här priset: http://www.tvspelsweb.se/closeup10-filter-o52-p-2254.html

(priset är en valfri produkt från Tvspelsweb.se för 149:-)
motivering:
har alltid velat haft ett close up filter, och detta kanske kan bli chansen till att få ett? Och det skulle vara jätte kul att vinna en fototävling med den här bilden, en bild jag är riktigt nöjd över :D

Kommentarer
Postat av: Linnea - fototävling på bloggen

En motivering så är du med och har chansen till att vara en finalist! :)

2011-11-15 @ 15:28:45
URL: http://mylifeaslinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkommen in i min blogg!
Jag heter Julia Larsson och är 14 år och mitt största intresse är fotografering. I den här bloggen visar jag mina bilder och skriver också om min vardag och Jag fotar med min kamera Nikon D3000 :).

» Läs mer om min kamerautrustning
» Läs mer om mig

STARTSIDAN

Dream until you're dream comes true.


bloglovin


KONTAKT
Mejl & Msn: Juliiialarsson[a]hotmail.com
-------------------------------
© På alla bilder i bloggen.
Förbjudet att kopiera utan mitt tillstånd.