'Cause there'll be no sunlight, If I lose you, baby



Ganska skön dag i skolan i dag.
Eller ja, vi har nästan inte haft några lektioner alls. Hade Engelska där vi hade prov, resten av lektionerna satt vi och pratade vilka stora problem våran klass har, känns som man går i dagis igen typ.

Men nog om det tråkiga! Gud så mysigt det ser ut nu överallt! Röda löv och myyyys ♥ Att rida den här årstiden är ju bara för bäst. Det tråkiga är kylan, men det är väl bara att försöka inse att det börjar bli höst,vinter nu och man får klä på sig.

Nu ska jag kolla på the big bang theory och kolla om det finns nått gott att äta :)

Kommentarer
Postat av: josefin

coola bilder :)

2011-10-13 @ 21:38:15
URL: http://josefiiinss.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: aha okej! :) du, jag skapar roliga videosar och publicerar på bloggen, lust att kika å ge en åsikt? den nya har "premiär " om ca 30 min, då ligger den uppe och skulle vilja höra vad folk tycker! :)

2011-10-14 @ 17:00:54
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkommen in i min blogg!
Jag heter Julia Larsson och är 14 år och mitt största intresse är fotografering. I den här bloggen visar jag mina bilder och skriver också om min vardag och Jag fotar med min kamera Nikon D3000 :).

» Läs mer om min kamerautrustning
» Läs mer om mig

STARTSIDAN

Dream until you're dream comes true.


bloglovin


KONTAKT
Mejl & Msn: Juliiialarsson[a]hotmail.com
-------------------------------
© På alla bilder i bloggen.
Förbjudet att kopiera utan mitt tillstånd.