cus everything starts from something, but something would be nothing, nothing if you heart didn't believe


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kvällen fortsätter med lite slöande i sägen framför vänner, lite popcorn också? Om jag orkar gå in och hämta dårå. 
 
Har föresten färgat mitt hår rött/orange igen. Tips om du någonsin bleker håret: BLEK INTE HÅRBOTTEN OM DU HAR UTVÄXT! Omg är helt orange där. man ser inte på bilderna, det lyser i dagsljus. men ah.. vetefan hur det ser ut.. har färgat typ 4 gånger den här veckan but yeah. jag tycker det ser bra ut men mamma kan typ inte sova för hon tycker det ser förjävligt ut.. hm. ;)

Kommentarer
Postat av: Johannnaaaa

Alltså, dina ögon!! O.O Håret blev jättefiiint! Orange är sjukt cool färg.. haha!
Hoppas du haft en bra sommar hittils (:

2012-07-28 @ 21:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkommen in i min blogg!
Jag heter Julia Larsson och är 14 år och mitt största intresse är fotografering. I den här bloggen visar jag mina bilder och skriver också om min vardag och Jag fotar med min kamera Nikon D3000 :).

» Läs mer om min kamerautrustning
» Läs mer om mig

STARTSIDAN

Dream until you're dream comes true.


bloglovin


KONTAKT
Mejl & Msn: Juliiialarsson[a]hotmail.com
-------------------------------
© På alla bilder i bloggen.
Förbjudet att kopiera utan mitt tillstånd.