omg im an idiot. whut have i done..?

Okej.. vet inte varför jag gjorde det.. mitt hår är nu brun-svart.. Hade rött innan, älskade mitt röda hår så mycket.. jag måste ha ryck eller nått.. Saknar det redan :( Men ska bli skönt att ha hela håret i samma färg istället för, orange-rött-rosa-brunt.. Men asså.. kaösdlkaslödkalsdk Lite dum är jag ibland.. Men jaja.. får leva med det, färgar nog tillbaka det till rött efter sommaren ändå :)

Har inte riktigt fattat det än men på fredan slutar vi från skolan? Får sommarlov.. Jag slutar Nian?! Aldrig mer samma klass, är inte direkt ledsen för det men ändå. Att inte få träffa bästa kompisen varje dag i skolan o så kommer suga, men att få slippa den klassen kommer ändå bli skönt, im sorry men hatar den lite grann. Hehe.. Man vet inte direkt om man ska va glad eller ledsen att det är slut, blandade känslor, har verkligen bästa lärarna som man kommer sakna som fan men ändå.

Aja nog från mig, har lovat mig själv att bli bäst på att uppdatera bloggen o fota mer osv. Få se hur det går. :D nu när jag vet att det är en som läser, Tack Rebecka du gjorde så ja blev lite peppad att blogga igen ;)

Over n out!

Varsågoa, en väldigt oredigerad bild, inte ens öppnad i photoshop men aja hehe.
i dont care




Kommentarer
Postat av: L i i i O

Heey jag har en tävling i min blogg, gissa rätt och vinn en fet länkning!

Direktlänk: http://liiio.webblogg.se/2012/june/tavling-1-vem-ar-kandisen.html#comment

Lycka till (:

2012-06-06 @ 21:19:47
URL: http://liiio.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Välkommen in i min blogg!
Jag heter Julia Larsson och är 14 år och mitt största intresse är fotografering. I den här bloggen visar jag mina bilder och skriver också om min vardag och Jag fotar med min kamera Nikon D3000 :).

» Läs mer om min kamerautrustning
» Läs mer om mig

STARTSIDAN

Dream until you're dream comes true.


bloglovin


KONTAKT
Mejl & Msn: Juliiialarsson[a]hotmail.com
-------------------------------
© På alla bilder i bloggen.
Förbjudet att kopiera utan mitt tillstånd.